Choroba dziecka jest największą tragedią jaka może przytrafić się rodzicom. Jednak wówczas dostrzegasz, że nie jesteś na świecie sam. Widzisz, że jest wiele osób, które chcą pomóc i zrobią to zupełnie bezinteresownie, dla których najlepszą nagrodą, będzie uśmiech Twojego dziecka. Zrozumiesz wówczas, że na świecie jest bardzo wielu dobrych ludzi. Musisz jedynie dać im szansę by mogli się wykazać. Taka tragedia może przytrafić się każdemu. Nie jesteś w stanie się do niej przygotować. Nie możesz oswoić się z tą myślą, przecież nikt Cię nie ostrzeże. Choroba może pojawić się, kiedy najmniej się tego spodziewasz. Z nami właśnie tak było... Nasze szczęście zostało nam brutalnie odebrane. Bez ostrzeżenia...
Pomóżcie nam w naszej walce. W każdej chwili możecie znaleźć się w takiej samej sytuacji, a wówczas na pewno chcielibyście, aby i Wam ktoś pomógł...Z góry dziękuję za okazane wsparcie,Monika - Mama przez duże M.

Są takie chwile...
kiedy czyjaś pomocna dłoń jest niezbędna. !!!



Muza




Najgorszy moment w życiu matki kiedy pada diagnoza RAK!

Nie mówcie tym, którzy stracili ukochanych, że „czas zagoi rany", nie mówcie, że „oni już nie cierpią". Najlepiej nie mówcie nic. Czas tych ran nie leczy. Pozostają, bo śmierć ukochanych jest też trochę śmiercią nas samych: coś w nas umiera. Żyjemy, ale nic nie jest tak, jak było przedtem, już nie jesteśmy tacy sami. (ks. A. Boniecki)





poniedziałek, 30 stycznia 2012

Béres Csepp-poszukujemy tych kropli

Dzis chyba pierwszy raz Szymon nie przespal sie w dzien.Jak sie obudzil o 6 rano tak dopiero teraz poszedl spac.

Do poludnia byla u nas siostra Dolores ktora pozyczyla nam wozek na spacerki.Dzis mimo mrozu mamy juz zaliczony maly spacer.Najbardziej zadowolony byl Pusio ze wkoncu mogl zobaczyc swojego malego przyjaciela Szymka.Towarzyszyl nam caly czas na dworze.Wkoncu widac jak podskakuje z radosci.

Tak pozatym u nas poki co wszystko dobrze,tylko nozki sa coraz slabsze aby moc chodzic.Czekamy kiedy wkoncu zjawia sie u nas panie od rechabilitacji.Bo wiadomo im szybciej tym lepiej

Mam ogromna prosbe.Wiem ze czyta nas troche osob z roznych stron swiata.

Podaje Szymkowi pewne krople ktore nam sie skonczyly a ze zrodla ktorego kupuje nie mam ich tam juz 2 miesiace.Bardzo mi na nich zalezy.Moze jest ktos kto powie nam gdzie mozemy je kupic -to bardzo pilne


za krople placilam 121 zl z przesylka
Kochani nie podawajcie mi linkow zagranicznych bo ja nie znam inneg jezyka niz Polskiego-a zeby cos kupic za granica trzeba umiec jezyk aby wiedziec jak zam i zaplacic.
Chyba ze ktos mi pomoze w tym.Bo ja znalazlam sklep wegierski z tymi kroplami,jakos tam zam ale sadze ze nie wysla skoro nie zaplacilam bo nie wiedzilam jak to zrobic.

19 komentarzy:

  1. Ja takich nie mam ,ale wrzuce link na facebooka moze znajdzie sie ktos z kroplami...pozdrawiam Szymusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co czytałam są sprowadzane z Węgier. I chyba są dostępne w Niemczech. Tyle znalazłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. tak on sa z Wegier
    tyle to wiem
    nawet znalazlam sklep wegierski zam tam ale nie wiem czy dobrze-czy jakas platnosc sie nie robic
    Nie znam wgierskiego
    My to kupywalismy od kogos z Warszawy oni to sprowadzali z Wegier ale obecnie nie maja

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.tibet-med.net/themes/kategorie/detail.php?artikelid=28 ja znalazlam cos takiego , ile Pani placila za ten lek? mieszkam w Niemczech...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, znalazlam na brytyjskiej stronie te krople: http://www.theherbalport.co.uk/product.php?id_product=19 , napisane jest, ze obecnie są dostepne, natomiast nie wiem, ile czasu zajmuje wysylka i czy wysylaja zagranice. Mieszkam w UK, wiec w razie czego sluze pomoca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę poszukać jutro na niemieckich stronach, i jeśli znajdę, to dam namiary. A co do angielskiego- podaj stronę- moja siostra może przetłumaczyć i wyślę na maila. Poproszę ją by sprawdziła czy nie ma u nich w Anglii w aptece.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamusiu SZymka dałam wasz link do tego postu ze zdjeciami szymusia na strone ,na ktorej czesto siedze,moze tam wsrod dziewczyn znajdzie sie ktos kto je ma/mam nadzieje ,ze sie nie obrazisz ,ze tam dalam...ale warto szukac wszedzie a na tej stronie dziewczyny juz szukaly kiedys pomoc dla dzieci chorych.caluski i podaje link do strony


    http://deccoria.pl/galeria,id,69530,1,pilne-potrzebne-krople-beres-dla-chlopca-szymka-chorego-na-raka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. i drugi link do tej stronki

    http://deccoria.pl/galeria,id,69532,1,pilne-potrzebne-krople-beres-dla-chlopca-szymka-chorego-na-raka.html

    OdpowiedzUsuń
  9. W Niemczech jest dostepny i mozna go kupic , ale kosztuje ok.50 euro. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. jutro postaram sie zobaczyc w aptece czy jest dostepny , na pewno jest dostepny przez internet w Niemczech. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem ze piszesz ze nie znasz jezyka ale tu na ebay sa dostapne cene widzisz po polsku a przesyła jest za free
    http://www.ebay.pl/itm/Hungarian-BERES-drops-IMMUNE-SYSTEM-supplement-6oz-/110693543730?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19c5d96f32#shId , w razie potrzeby jezykowe Angielski ( pomoge)... Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. http://www.beres-drops.com/
    tutaj sa do zamowienia z usa... jesli potrzeba przetlumaczyc strone, prosze napisz: dnb_girl@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie przeczytałam na deccori. A nie chcecie, żeby dać 1% podatku z rozliczenia PIT? Jeśli tak to dajcie jakiś link. Trzymam kciuki za Szymka.

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.ebay.com/itm/HUNGARIAN-BERES-DROPS-IMMUNE-SYSTEM-SUPPORT-SUPPLEMENT-120-ml-FREE-SHIPPING-/270886935694?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f121e9c8e zycze zdrowia dla Szymka wytrwalosci dla rodzicow bedzie dobrze trzymam kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. witam proszę mi napisać czy ma pani juz te krople ,podamswój adres mailowy -
    nataliakusz@gmail.com
    prosze sie odezwać, myslę że moge pomóc z tymi kropelkami.

    OdpowiedzUsuń
  16. witam.
    zamowilam Szymonowi te krople, niestety nie moge powiedziec kiedy dokladnie przyjda, napewno nie tak szybko. 180ml mam nadzieje ze pomoglam choc troche. prosze mi tylko napisac czy doszly, polecilam wyslac je na adres Stary Dwor7/1, Pozdrawiam i trzymam za was kciuki
    Bozena
    bpietrak@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi przykro, że się spóźniłam z komentarzem, ale jakby ktoś kiedyś potrzebował te krople są to krople Węgierskie - sprzedają również na Ukrainie prawie w każdej aptece. Lek jest dla regulacji procesów metabolicznych. 30 ml kosztuje około 19 zł, jest również 50 ml
    Tu można poczytać o tych kroplach w jęz. rosyjskim: http://www.medkrug.ru/medicament/show/6871

    Podaje link z aptekami na Ukrainie gdzie są te krople, http://medbrowse.com.ua/kapli-beresh-plyus-cena/ukraina

    Ja kupiłam w Stryju (Lwowski obwód) Na Zachodniej Ukrainie w każdej aptece są te krople, ponieważ Ukraina graniczy z Węgrami, gdzie właśnie się produkują te krople.

    OdpowiedzUsuń

<3 Dziękuję za komentarz <3
Dziękuję za życzliwość,dobre słowo i uśmiech.
Zapraszam znów będzie mi bardzo miło;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...